نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سیاست جدید باشگاه یوونتوس ! خداحافظی با چند بازیکن و کاهش دستمزدها

سیاست جدید باشگاه یوونتوس ! خداحافظی با چند بازیکن و کاهش دستمزدها

ویروس کوید 19 یا همان کرونا به صورت کلی همه ی بخش های جهان و به خصوص اقتصاد همه ی فعالیت ها درگیر خود کرد و باشگاه یوونتوس و بازیکنان این تیم یکی از اولین تیم هایی بودند که دستمزد خود را برای این موضوع کاهش دادند.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه های معتبر، 71% از درآمد باشگاه یوونتوس صرف دستمزدها می شود و این موضوع باعث شده تا تمرکز اصلی سران یوونتوس برروی کاهش دستمزد خواهد بود زیرا در غیر اینصورت، بالانس مالی باشگاه به صورت وحشتناک به سمت نزولی شدن خواهد رفت.

 

الگری سرمربی پیشین یوونتوس سال اینده حقوقی نخواهد گرفت و بازیکنان مازادی مانند پرین و پیاتسا در تیم‌های دیگری خواهند بود. سران یوونتوس در تلاش هستند تا با بازیکنانی نظیر ایگوایین، پیانیچ، روگانی، خدیرا، برناردسکی، دنیلو و حتی شاید رابیو خداحافظی کنند زیرا با احتساب نقش و فعالیت آنها، دستمزدهایی نجومی دریافت می کنند.

 

با این وجود کمی دور از ذهن است که یوونتوس بخواهد با چنین اوضاعی، به سمت پل پوگبا ستاره فرانسوی برود زیرا برای خرید او هم باید به فکر دستمزد بالای و باشند و دو بازیکن مورد نظر منچستر را نیز به این تیم بدهند.

 

سیاست باشگاه یوونتوس بر این اساس خواهد بود که احتمالا هزینه ی بیشتری برای انتقال بازیکنان می دهند ولی به صورت محسوس حقوق ها را کاهش می دهند. به طور مثال، خرید کولوشفسکی پتانسیل رسیدن به 44 میلیون یورو را هم دارد ولی دستمزد این بازیکن 1 میلیون یورو خواهد بود.

 

از بین اسامی مطرح شده، ماندراگورا، لوکاتلی، تونالی، زانیولو، کاسترویلی و حوار در خط هافبک و فران تورس و میلیک در خط حمله بعید است دستمزد چندان بالایی طلب کنند و جذابیت بیشتری برای تیم دارند. از بین اسامی غیر مطروح هم می توان نیم نگاهی به دوشان ولاهویچ هم داشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سعید سعیدی
سعید سعیدی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: